Direktlänk till inlägg 22 december 2014

Sista kaoset före jul :P

Av bokstavsfamiljen - 22 december 2014 12:17

Så va minijulen med kidsen avklarad med mor o farföräldrar,ungar,pojkvänner blev det minst sagt fullt hus =)

Undrar hur en jul om 5-10år ska se ut hm vi får sikta på en herrgård tror jag om alla ska få plats.

Barnen blev nöjda iaf och lille Lu lyrisk när tomten kom på besök,lite skräckblandad förtjusning vart det allt.

Nu har dotter o pojkvän lämnat bygget för att fira jul med hennes pappas släkt och vi ska snart packa oss iväg och försöka handla det sista,ut i kaoset bara som alla andra.

Imorgon blir det sista dygnet på jobbet före jul åh så skönt det ska bli sen väntar äntligen hotellnatt på juldagen.

Dax att dra på sig lite kläder och ett face innan det är dax för julrushens paradis för pengakåta handlare...;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bokstavsfamiljen - 19 december 2014 11:06

Nu har jag vart hemma nästan hela veckan med en sjuk liten kille. Vi trodde han va magsjuk men tydligen är det ett elakt virus som slår ut magen jaja Lu fick börja sitt jullov från förskolan lite tidigare än vi tänkt. Lätt stress o panik över det som...

Av bokstavsfamiljen - 16 december 2014 08:29


  Längtar efter sommaren!!!! Sol,salta bad,slippa vinterkläder,regn och rusk. Älskar julen och allt som hör därtill men hatar verkligen vinter. Kanske mest för att detta är jobbigaste tiden i vår familj med flera funktionsnedsättningar.... E...

Av bokstavsfamiljen - 10 december 2014 17:06

Japp julen står för dörren snart och som vanligt ligger jag mil efter allt som borde göras :( Från att vi skulle firat en liten jul med bara minst o största barnet hemma så har vi förökat oss med föräldrar,svärföräldrar o dotterns pojkvän hehe japp...

Av bokstavsfamiljen - 27 oktober 2014 08:51

L fick ju höjning på Concertan och helt plötsligt hade jag en ny kille :) Mycket lugnare mer fokuserad och i torsdags va jag på det första positiva utvecklingssamtalet i skolan,helt fantastiskt att det verkar fungera Blir så lycklig när jag hör att...

Av bokstavsfamiljen - 22 oktober 2014 09:49

Sov bort gårdagens besvikelse och ringde bup imorse för rådfrågning kring medicinen,väntar nu på at bakjouren ska ringa upp mig. Vet att det inte gått så många dagar men det känns helt fel att stoppa i ungen medicin som inte ens hjälper... Alla bar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards