Direktlänk till inlägg 20 oktober 2014

Besvikelse

Av bokstavsfamiljen - 20 oktober 2014 18:49

Besvikelsen är total efter första dagen med medicin,inte för att jag hade förväntat mig underverk men kanske att han hade kunnat sitta still en liten stund iaf...

Det enda som överhuvud taget märktes idag var att han inte va hungrig vid lunch annars har han varit som vanligt och ätit som vanligt.

Lillebror har fått precis lika mycket skäll och hårda ord som vanligt och studsandet upp och ner slutade inte för en sekund :(

Kanske att det blir lite mer effekt under veckan men jag är tveksam,Dr trodde vi skulle märka av medicinen första dagen och det har jag då inte gjort.

Imorgon är en ny dag förhoppningsvis lite lugnare dag

Nu väntar jag mest på att få lägga killarna och krypa ner i soffan med en chai latte och gråta av besvikelse,inte för att det hjälper men jag hade hoppats så mycket på att Concertan skulle hjälpa,kanske behöver han en större dos,kanske kommer inte concertan funka alls,kanske får vi testa ritalin istället framöver.

Tankarna är många ikväll och jag känner återigen hur axlarna snart sitter uppe vid öronen nånstans :(

Veckans mål att se framemot är iaf lördagens 40årsfest med 70-talstema,ska bli så himla kul att släppa alla tankar lite äta o dricka gott.

Sjunga o dansa i de löjligt fula kläderna jag lyckades hitta idag =)

Och inte minst gratta en av mina äldsta kompisar!!!! Underbara tonårsdöttrar jag har som sitter barnvakt antar att de tycker det är rätt lättförtjänta pengar....

På söndag ska även en nybakad tonåring firas,hon fyller egentligen till veckan men då är hon hos sin pappa så vi tjuvstartar lite 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bokstavsfamiljen - 22 december 2014 12:17

Så va minijulen med kidsen avklarad med mor o farföräldrar,ungar,pojkvänner blev det minst sagt fullt hus =) Undrar hur en jul om 5-10år ska se ut hm vi får sikta på en herrgård tror jag om alla ska få plats. Barnen blev nöjda iaf och lille Lu ly...

Av bokstavsfamiljen - 19 december 2014 11:06

Nu har jag vart hemma nästan hela veckan med en sjuk liten kille. Vi trodde han va magsjuk men tydligen är det ett elakt virus som slår ut magen jaja Lu fick börja sitt jullov från förskolan lite tidigare än vi tänkt. Lätt stress o panik över det som...

Av bokstavsfamiljen - 16 december 2014 08:29


  Längtar efter sommaren!!!! Sol,salta bad,slippa vinterkläder,regn och rusk. Älskar julen och allt som hör därtill men hatar verkligen vinter. Kanske mest för att detta är jobbigaste tiden i vår familj med flera funktionsnedsättningar.... E...

Av bokstavsfamiljen - 10 december 2014 17:06

Japp julen står för dörren snart och som vanligt ligger jag mil efter allt som borde göras :( Från att vi skulle firat en liten jul med bara minst o största barnet hemma så har vi förökat oss med föräldrar,svärföräldrar o dotterns pojkvän hehe japp...

Av bokstavsfamiljen - 27 oktober 2014 08:51

L fick ju höjning på Concertan och helt plötsligt hade jag en ny kille :) Mycket lugnare mer fokuserad och i torsdags va jag på det första positiva utvecklingssamtalet i skolan,helt fantastiskt att det verkar fungera Blir så lycklig när jag hör att...

Ovido - Quiz & Flashcards