Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av bokstavsfamiljen - 9 oktober 2014 18:34

Idag är en sån dag jag helst skulle vilja bara lämna allt och gå härifrån. Har precis avslutat en matfight med L som varade bra över 1timma. Fast det bara kokade i mig lyckades jag hålla lugnet och bara vänta ut honom till slut så,trägen vinner. Tack vare den toklånga väntan missade jag en adhd föreläsning som jag hade velat åka på,typiskt när allt annat va fixat,barnvakt och sånt så sket det sig på mållinjen iallafall fall.

Nu är jag både irriterad,frustrerad och lite lite lättad att jag faktiskt lyckades vara den som vann dagens fight utan att bli "galen".

Längtar febrilt efter att kl ska slå godnatt för dom små så det går att andas ut lite

tålamodet är inte på topp idag,avverkat ett dygn på jobbet,direkt till vårt kontor imorse för mer arbete och sen hem och tampas med ungar.

Hade så mycket sett framemot denna föreläsningen men men vara att vänja sig vid att man inte alltid får som man vill

Imorgon är förhoppningsvis en ny och bättre dag :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards