Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av bokstavsfamiljen - 27 oktober 2014 08:51

L fick ju höjning på Concertan och helt plötsligt hade jag en ny kille :) Mycket lugnare mer fokuserad och i torsdags va jag på det första positiva utvecklingssamtalet i skolan,helt fantastiskt att det verkar fungera

Blir så lycklig när jag hör att det funkar för min lille kille,lite strul med maten har det varit ihelgen men det visste vi om att det kunde bli så vi låter honom äta när han är hungrig.

Igår hade vi kalas för E som fyller 13 imorgon där märkte vi en stor skillnad på L som inte ens ville äta glass utan vi fick truga i han litegrann. E blev nöjd med lite pengar på kontot och smink från Viva la diva.

I lördags var vi på 70talsfest för en nybakad 40åring så jäkla roligt,hippiekläder,discomusik och 70talsdrinkar,japp drinkarna kunde kvittat gröna hissen o blue lagoon va inte min grej men satan så roligt det va.

Känns i fötterna idag att det va längesen jag dansade en helkväll i platåskor haha.

Goa N & E satt barnvakter åt L & Lu det hade gått bra,härligt,lite lyx att få äta hamburgare och strips med storasyrrorna frossa i godis o popcorn och strax efter 21 får jag ett sms från N att bägge killarna har somnat i E säng.

När vi valsade in vid 2tiden på natten hade de bäddat ner killarna i bäddsoffan på sitt rum och alla 4 sov =)

Känns fantastiskt att våra tjejer är så stora att de fixar att passa småsyskonen och att medicinen funkar för L så vi kan ha barnvakt,nu börjar ett nytt liv känns det som.

Nu är det efterlängtat höstlov och på onsdag packar vi nya bilen och drar mot Hälsingland o gubbens föräldrar :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards