Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av bokstavsfamiljen - 19 oktober 2014 16:01

Slut på helg för min del avslutar denna sköna helg med ett dygn på jobbet.

Imorgon är det dax imorgon ska första tabletten av concerta ges det fyller mig med massor av olika känslor 

ångest för att ge mitt barn medicin,förväntning och pirr över resultatet...

Har en lätt ångest över att mannen ska vara borta på jobb hela veckan oxå och jag har en stressig ensam vecka med barnen framför mig. Det va längesen vi var ifrån varandra så länge...

Imorgon ska L vara hemma med mig så jag är nära ifall det blir något bakslag med medicinen han ska även till Vc och ta prover för att se om dom hittar någon anledning till hans trötthet,imorgon ska jag även med min dotter och sätta in en pstav så kan man sluta nojja sig för att bli mormor iaf 😄

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards