Direktlänk till inlägg 3 oktober 2014

Yeey fredag :)

Av bokstavsfamiljen - 3 oktober 2014 12:28

Härligt med helg även fast jag ska jobba.

Iväll blir det tacomys med minstingen och äldsta dottern plus pojkvän och senare ikväll kommer äntligen min älskade man hem igen efter att ha varit borta och jobbat sen i tisdags.

Japp kärleken hålls vid liv genom att vi inte träffas varje dag ;) nästan så man får boka en dejt i kalendern,om man hittar en gemensam lucka hehe.

Jag har iaf tur genom att alltid jobba heldygn har jag mycket ledig tid och kan vara med barnen. Vilket är riktigt skönt för då slipper vi ha L på fritids vilket han tyckte va jobbigt då det är ännu mer ostrukturerat än i skolan och det blev mest bråk där både med barn och fröknar.

Nu väntas snart en kaffedejt med en mycket gammal vän som jag inte träffat på superlänge,hittade varann på facebook och hittade en gemensam nämnare japp vi har båda två söner med adhd. Idag ska vi tjöta skit och jag hoppas även att hon kan ge lite tips och goda råd angående vårdbidraget då hon sitter på en mycket större erfarenhet än vad jag gör.

Så njut av helgen alla glada människor,det ska jag göra :)

Ikväll när lilleman somnat ska ett gott rött öppnas,lite ljus tändas och mysa med min man ,tonåringarna brukar hänga på rummet och kolla film fattar inte varför de aldrig vill umgås med oss...gamla? tråkiga? vaaaa njaeeee eller kanske

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bokstavsfamiljen - 22 december 2014 12:17

Så va minijulen med kidsen avklarad med mor o farföräldrar,ungar,pojkvänner blev det minst sagt fullt hus =) Undrar hur en jul om 5-10år ska se ut hm vi får sikta på en herrgård tror jag om alla ska få plats. Barnen blev nöjda iaf och lille Lu ly...

Av bokstavsfamiljen - 19 december 2014 11:06

Nu har jag vart hemma nästan hela veckan med en sjuk liten kille. Vi trodde han va magsjuk men tydligen är det ett elakt virus som slår ut magen jaja Lu fick börja sitt jullov från förskolan lite tidigare än vi tänkt. Lätt stress o panik över det som...

Av bokstavsfamiljen - 16 december 2014 08:29


  Längtar efter sommaren!!!! Sol,salta bad,slippa vinterkläder,regn och rusk. Älskar julen och allt som hör därtill men hatar verkligen vinter. Kanske mest för att detta är jobbigaste tiden i vår familj med flera funktionsnedsättningar.... E...

Av bokstavsfamiljen - 10 december 2014 17:06

Japp julen står för dörren snart och som vanligt ligger jag mil efter allt som borde göras :( Från att vi skulle firat en liten jul med bara minst o största barnet hemma så har vi förökat oss med föräldrar,svärföräldrar o dotterns pojkvän hehe japp...

Av bokstavsfamiljen - 27 oktober 2014 08:51

L fick ju höjning på Concertan och helt plötsligt hade jag en ny kille :) Mycket lugnare mer fokuserad och i torsdags va jag på det första positiva utvecklingssamtalet i skolan,helt fantastiskt att det verkar fungera Blir så lycklig när jag hör att...

Ovido - Quiz & Flashcards